ریحانهریحانه، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
یگانهیگانه، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
احمد رضااحمد رضا، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ ریحانه و یگانه و محمدحسین و احمدرضاوبلاگ ریحانه و یگانه و محمدحسین و احمدرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

ریحانه و یگانه و محمد حسین و احمد رضا

20 ماهگی محمد حسین😘❤️

1396/4/15 16:14
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

محمد حسین قشنگه من سلام
عشق کوچولوی من 20 ماهگیت مبارک. انشالله 2000 ماهگیت️. قربونت برم که دو دهه از ماهگردات گذشت. انشالله همیشه سلامت باشی عزیز دله من ️.


از سمت راست: ریحانه و محمد حسین و یگانه و حلما(دختر عمو احمد) و یسنا(دختر عمو احمد)

 
 
 
 
 
 
 
پسندها (6)

نظرات (1)

زینبزینب
7 آذر 99 16:21
فداتون شم من که اینجوری خوشگل نشستین جوجه جونا
مامان زهره و بابا علی
پاسخ
خدا نکنه مهربون من